دانلود فیلم و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی

دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم از سایت دوستی ها

دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

سریال آقازاده یک سریال اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است که قبلا سریال های پرطرفداری همچون انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر، بر سر دو راهی، پیکسل و قلب یخی را در کارنامه ی کاری خود دارد. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد. حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفته بود ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته ی وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.

دانلود سریال آقازاده

خلاصه داستان
شخصیت اصلی این سریال که قصه‌ای پر التهاب و جذاب با جاشنی سیاسی و اجتماعی را روایت می‌کند، حامد نام دارد. روایت اصلی سریال راجع به حیا است و همه داستان پر پیچ و خم آن در ستایش وجود مقدس امام رضا (ع) ساخته شده است.

بازیگران
امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی

 

قسمت اول سریال آقازاده - دانلود قسمت 2 آقازاده - سریال آقازاده قسمت دوم

 

درباره سریال:
سریال آقا زاده (Agha Zadeh Series) یک سریال اجتماعی و سیاسی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است که قبلا سریال های پرطرفداری همچون انقلاب زیبا، تنهایی لیلا، پدر، بر سر دو راهی، پیکسل و قلب یخی را در کارنامه ی کاری خود دارد. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد. حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفته بود ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته ی وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.

نسخه اصلی این سریال تماشایی و مهیج که ویژه شبکه نمایش خانگی تولید شده است را میتوانید به صورت قانونی از وبسایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

دانلود سریال آقازاده

 

  • وب مستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی